Jos ihmettelet meidän ehtoja saat meihin yksinkertaisesti yhteyttä info@style24.fi.
Meidän virallinen nimi on: Bruno Kristoffer Hruzik EF, VAT-nro: SE950303-357401, osoite: Järnvägsgatan 16B, 461 31 Trollhättan, Ruotsi

1.Osto

Kauppasopimus astuu voimaan, kun Style24 on vahvistanut tilauksen lähettämällä asiakkaalle tilausvahvistuksen sähköpostitse. Sellainen lähetetään 24 tunnin sisällä siitä että Style24 on vastaanottanut tilauksen. Sinulla on aina oikeus peruuttaa ostos maksutta siihen asti että tuote on lähetetty. Tuotteiden omistus siirtyy asiakkaalle kun tuote on maksettu. Sinun tulee olla 18 vuotta täyttänyt voidaksesi ostaa meiltä ja Style24:n täytyy kyetä varmistaa asiakkaan asuinositteen.
Toisen henkilön nimissä tehty tilaus ilman tämän lupaa, tai tilaus joka vahingoittaa Style24:ää ilmoitetaan poliisille.

2. Hinnat

Hinnat sisältävät 25% arvonlisäveroa EU:n sisällä. Tuotteiden hinnat on esitetty tuotteiden yhteydessä. Tuotteiden hinnat eivät sisällä kuljetusta. Ks. osa 3. Tilauksen vahvistuksen jälkeen, hinnat voivat muuttua ainoastaan olosuhteista joihin Style24 ei voi vaikuttaa. Esm. muuttuneet raakaaineiden hinnat, valutamuutokset tai muuttunut arvonlisävero. Mitään käsittelymaksua ei tule. Jos hinta muuttuisi, asiakkaalla on oikeus peruuttaa ostos maksutta.

3. Lähetyskustannukset ja toimitukset

Lähetyskustannus on 7€ Suomessa.

Useimmat meidän jaloista valmistetaan asiakkaan tilauksesta- valmistusaika lukee jokaisessa tuotekuvauksessa.
Huomioithan että valmistusaika ja toimitusaika eivät ole sama.

Style24 on vastuussa toimituksesta sinulle asiakkaana.

Toimitusaika on 3-5 arkipäivää ja kuljetuksen suorittaa DPD/PostNord tai GLS.
Kun tilauksesi lähetetään saat meiltä sähköpostin jossa on seurantatunnus ja linkki jotta voit seurata paketin kulkua.
Saat myös ilmoituksen kuljetusyhtiöltä ja voit valita jos tahdot hakea paketin noutopisteestä tai jos haluat kotikuljetuksen.
Se on kuljetusyhtiö joka määrää mitkä vaihtoehdot ovat saatavissa, riippuen mihin maan osaan toimitus tapahtuu sekä minkä kokoinen ja painuinen paketti on (suuria paketteja ei aina voi hakea noutopisteestä, tämä johtuen työympäristö säännöistä).

Huomioithan, että emme toimita Ahvenanmaalle.

Seuraa pakettisi kulkua ja ilmoita meille mikäli pakettisi jää jonnekin jumiin. Tarkista tilausta tehdessäsi, että antamasi yhteystiedot ovat oikein. Jos pakettia ei voida toimittaa sen vuoksi että antamasi yhteystiedot ovat väärät, käsittelemme palautuksen samoin kuin ”Noutamattoman paketin”. Ks osa 14

4. Maksut

Style24 on yhteistyössä Klarna AB:n (org.nro. 556737-0431) kanssa, ja Klarna AB tarjoaa useita maksutapoja Klarna Checkout:in kautta. Ne ovat:

Lasku- Ostaessasi Klarna-laskulla tilaus toimitetaan sinulle aina ennen maksamista, minkä vuoksi tilaaminen on helppoa, riskitöntä ja käytännöllistä. Voit maksaa välittömästi laskun koko summan pois.
Lisätietoja Klarna Laskusta.
Klarna Tili (osamaksu)- Valitsemalla maksutavaksi Klarna Tilin voit itse päättää missä tahdissa haluat maksaa (alkaen 1/24 jäljellä olevasta summasta, kuitenkin vähintään 5,00 EUR /kk). Saat ostoksesi aina kotiin ennen maksamista ja voit milloin tahansa maksaa loppusumman pois yhdellä kertaa.
Lisätietoja Klarna Tilistä.
Korttimaksu- Klarna Checkout-palvelussa ostokset voidaan maksaa turvallisesti myös Visa- tai Mastercard-kortilla. VisaElectron-maksut onnistuvat vain niiden pankkien korteilla, jotka tukevat palvelua. Ole tarvittaessa yhteydessä pankkiisi varmistaaksesi VisaElectron-korttisi maksumahdollisuuden.
Verkkopankkimaksu- Valitessasi maksutavaksi verkkopankkimaksun sinut ohjataan asioimaan omaan verkkopankkiisi. Verkkopankkimaksu onnistuu Nordean, Osuuspankin, Danske Bankin, Aktian, Säästöpankin ja S-Pankin kautta.

Kun hyväksyt meidän ostosehdot ja maksat Klarna Checkout:in kautta, hyväksyt myös Klarna AB:n ehdot. Ajankohtaiset ehdot löydät klarna.fi tai suoran kassassa.

5. Toimitusmyöhästymiset

Joskus ilmenee toimitusmyöhästymisiä meidän toimittajien taholta ja ne eivät ole meidän hallinnassa. Sellaisia voi tapahtua esimerkiksi kun yksi toimittja ei onnistu täyttämään toimitusvelvollisuuksiaan meitä kohtaan tai he saavat ongelmia valmistusprosessissa. Jos edellä mainittu tapahtuu sanoudumme irti korvausvastuusta asiakkaalle siitä vahingosta jonka myöshästyminen aiheuttaa. Jos tapahtuu toimitusmöyhästyminen niin sinulla asiakkaana on aina oikeus perua ostos korvauksetta.

8. Vahingoittuneet tuotteet

Kun vastaanotat tuotteesi on erittäin tärkeä että tarkistat ne heti. Jos olet ottanut vastaan väärän tai vahingottuneen tuotten, ota meihin yhtetyttä niin pian kuin mahdollista, sähköpostsitse: info@style24.fi.

9. Peruuttamisoikeus ja avoin kauppa

Yksityisasiakkailla on etäsopimuslain mukaan 14 päivän peruuttamisoikeus. Tämä tarkoittaa että sinulla asiakkaana on oikeus peruuttaa ostos 14 päivän sisällä laskettuna siitä päivästä jolloin vastaanotat tuotteen.
Tuotteen täytyy olla käyttämätön palauttaessa ja kunnolla pakattu.
Kun asiakas käyttää hyväkseen peruuttamisoikeutta/avointa kauppaa asiakas maksaa paluulähetyksen.

Sinä ja kuljetusyhtiö kannatte vaaranvastuun mahdollisesta palautuksesta meille.

10. Reklamaatiot

Jos haluat reklamoida viallisen tai väärän tuotteen pyydämme että otat meihin yhteyttä sähköpostitse info@style24.fi saadaksesi ohjeet. Laita mukaan kuva tuotteesta sekä lähikuva virheestä. Muista laittaa myös nimesi ja osoitteesi sekä mikäli mahdollista, tilaus- tai lähetenumero. Älä palauta pöydänjalkoja meille ennen kuin sovimme siitä.
Muista että sinä olet vastuussa lähetyksestä meille.

11. Takaisinmaksut

Takaisinmaksu tapahtuu Klarnan välityksellä. Summa maksetaan aina takaisin samalle kontolle jota käytettiin ostettaessa ja se tehdään niin pian kuin olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksen.

12. Varaukset

Varaamme oikeuden hintojen muutoksiin jotka johtuvat toimittajiemme suurista hintojen poikkeavuuksista, väärinkirjoituksista tai toisista vioista jotka eivät ole hallinnassamme.

13. Henkilötietojen tallentaminen
Asioidessasi Style24:llä sinun tulee hyväksyä henkilötietojesi tallentaminen yksityisyydensuojakäytäntömme mukaisesti. Meille jättämiäsi henkilötietoja käytetään vain hyvän palvelun takaamiseksi. Takaamme ettemme tule myymään mitään henkilötietoja. Alla näet mitä tietoja me talletamme, miksi ja ketkä ottavat niistä osaa.

  • Etu- ja sukunimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite- näitä tietoja käytämme voidaksemme toimittaa tilauksesi.
    Nämä tiedot saavat myös toimittajamme kuten:
    -Klarna (he haluavat myös henkilönumeron)- jotka hoitavat maksut.
    -Kuljetusyhtiöt: DPD tai UPS- riippuen mitä kuljetusyhtiötä käytettään sinun tilauksen toimittamiseksi.
  • IP-numero- joissakin tapauksissa IP-nro pidetään henkilötietona. IP-nro rekisteröidään kun teet tilauksen meidän nettikaupassa, se tallennetaan yhdesssä muiden tilauksen tietojen kanssa (nimi, osoite, sähköposti ja ne.) Tässä tapauksessa se tallennetaan sinun turvallisuudeksi, jos joku toinen tekee tilauksen sinun nimissä IP-nro voi auttaa poliisin työssä jos epäillään rikosta.

14. Noutamaton paketti

Jos on tehty useita yrityksiä toimitta paketti kotiasi muttei ole onnistunut, tai et ole noutanut pakettia noutopisteestä ja tämä näistä syistä lähetetään takaisin, niin sinulta asiakkaana peritään  35€:n maksu palautuksesta.